Remote Support

Geïntegreerde oplossing: commercieel beheer, boekhouding, rapportering

Met Sage 100c kan uw KMO gebruikmaken van een uniek en coherent systeem, gecentraliseerde informatie, tools voor commercieel beheer en boekhouding, en beheerfuncties om de besluitvorming te vereenvoudigen.

Optimaliseer uw beheerprocessen

Maak gebruik van een samenhangende oplossing die aangepast is aan de mobiliteit van KMO’s en beschikt over basisfuncties, zoals Commercieel Beheer, Boekhouding en Rapportering. Personaliseer uw tool in functie van uw eisen aan de hand van de opties op maat, zoals gamma, fabricatie, logistiek, traceerbaarheid, aankoopverwachtingen, berekening van de aankoopbehoeften en budgetbeheer.

Gebruik uw software waar en wanneer u maar wil

De oplossing kan verbinding maken met het internet van op afstand. Zo kan u informatie eenvoudig uitwisselen en uw software snel raadplegen, zelfs als u niet op kantoor bent (via tablet en smartphone).

Vereenvoudig de analyse van uw activiteiten

Maak automatisch rapporten aan in Excel® en personaliseer, organiseer en deel uw documenten zoals u het wil. Zo kan u uw gegevens gemakkelijker en veiliger uitwisselen en sneller beslissingen nemen.

Geniet van een volledig pakket

Aan Sage 100c kan u steeds bijkomende oplossingen toevoegen, zoals vaste activa, CRM, productiebeheer en Sage BOB 50c.

Deel veilige en gemeenschappelijke informatie

Al uw medewerkers werken met dezelfde databank. Zo beschikt u steeds over een up-to-date en volledig informatiesysteem.

Via volgende link kunt u enkele getuigenissen van SAGE 100c klanten raadplegen. 

Contacteer ons gerust voor verdere informatie, of een demo van Sage 100c.