Service

Sage 100

terug naar overzicht

Grotere KMO en nood aan een meer geavanceerd boekhoudpakket? Dan zit je goed bij Sage 100, de 'grote broer' van Sage BOB. Makkelijk te personaliseren, voorraadbeheer en zoveel meer.

Sage 100c business management solutions

Sage 100c is een geïntegreerde oplossing voor commercieel beheer, boekhouding en rapportering. Met de uitgekiende beheerfuncties kun je vervolgens de besluitvorming vereenvoudigen. Sage 100c is ideaal voor kmo's tot 100 medewerkers. 

Je kunt Sage 100c volledig naar je hand zetten en personaliseren op basis van de sector waarin je actief bent. Zo krijg je een volledig inzicht op maat van je bedrijf op gegevens als: 

  • gamma
  • fabricatie
  • logistiek
  • traceerbaarheid
  • aankoopverwachtingen
  • berekening van de aankoopbehoeften 
  • budgetbeheer

Gebruik Sage 100c waar en wanneer je maar wilt

Je kunt met Sage 100c aan de slag waar je maar wilt, als er maar een internetverbinding is. Zo kun je informatie eenvoudig uitwisselen of raadplegen, zelfs als je niet op kantoor bent, bijvoorbeeld vanaf een tablet of smartphone. Al je medewerkers die inloggen, werken immers met dezelfde databank. Zo beschik je steeds over een up-to-date en volledig informatiesysteem.

Je kunt automatisch rapporten aanmaken in Excel en verder personaliseren en indelen. Zo kun je gegevens gemakkelijk inkijken en vlugger beslissingen nemen.

Aan Sage 100c kun je steeds bijkomende oplossingen toevoegen, zoals vaste activa, CRM, productiebeheer en Sage BOB 50c.

Interesse in Sage 100c?

Voor verdere informatie of een demo van Sage 100c, neem vrijblijvend contact op via +32 (0) 51 699 121, info@sofatech.be of het contactformulier

Klanten getuigen

BART CNUDDE - GMP (zaakvoerder)

“In 2008 heb ik GMP overgenomen. Ik ben voluit voor de groei van ons bedrijf gegaan en naarmate onze groei hebben we in 2012 beslist om, na 25 jaar samenwerking met onze ...

lees meer

DAVID STROBBE - Drukkerij Strobbe (zaakvoerder)

“Onze samenwerking met Sofatech is ongeveer een jaar geleden van start gegaan. Strobbe was dan net bezig met het voorbereiden van haar verhuisplannen voor 2017 en we hadden een I...

lees meer

ANN TRAEN - Vizi (boekhouding)

“Wij doen beroep op het softwarepakket Sage BOB50 via Sofatech, ook de hardware werd voor 2 van onze locaties verzorgd door Sofatech. Bij Sofatech zijn ze steeds proactie...

lees meer

NICO PROVOOST - Carry Flor (zaakvoerder)

“Sofatech heeft onze volledige IT infrastructuur verzorgd, van office pakket, clouddiensten tot hardware. We werken al meerdere jaren samen met Sofatech en zijn nog steeds ...

lees meer

EVELYN VANDERMERSCH - INNI group (Boekhouding)

"We waren in 2014 op zoek naar een nieuw boekhoudpakket en hebben hiervoor diverse verdelers van verschillende boekhoudpakketten gecontacteerd. Sofatech kwam als winnaar ui...

lees meer

Klantentevredenheid en je glimlach, dat telt

ICT mag geen zorg zijn binnen je bedrijf. Integendeel: het moet de drijvende kracht achter groei zijn en je werknemers het gevoel geven dat ze alle middelen ter beschikking hebben om efficiënt en doelgericht te werken. Die positieve attitude tegenover IT stralen we met graagte en met een glimlach uit binnen je bedrijf. 

Door gebruik te blijven maken van deze website, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies.

;