Remote Support

Helpdesk

Snel en efficiënt oplossen van 'service requests' & 'incidenten' om zo downtime te minimaliseren. Ook beschikbaar zijn om te antwoorden op vragen van IT-verantwoordelijken (of gebruikers).

De Support Engineer kan zowel telefonisch als Remote assistentie bieden en indien nodig ook on-site.

Geplande support

Naast de reactieve supportdiensten voorzien wij ook in een formule van proactieve en optimaliserende support, onder de vorm van regelmatige geplande on-site diensten met een todo-lijst.

Proactief

Voor een forfaitair maandbedrag per werkplek waakt Sofatech proactief over de gezondheid van uw volledige IT-infrastructuur. De medewerkers van Sofatech monitoren uw ICT-systemen heel uitgebreid: schijfruimte, bandbreedte, verbinding, uptime, back-up, status van alle servers/pc's, servertemperatuur, garantie op de toestellen, patching, licentiebeheer, etc.

De medewerkers van Sofatech anticiperen op eventuele problemen door alles proactief te rapporteren en beter nog, afhankelijk van een eventueel gekozen Maintain & Update formule, daar waar mogelijk meteen actie te ondernemen.

Opleidingen

GROEPSOPLEIDINGEN:

Op het opleidingsplatform vinden jullie tal van groepsopleidingen terug. Onder andere volgende topics komen aan bod:
GDPR
Cyber Security
Office365
Sage BOB50c
Exact Online

Liever per mail op de hoogte gehouden worden?
Schrijf je via volgende link in op de opleidingsweetjes, en mis geen enkele groepsopleiding. 

OPLEIDING OP MAAT

Liever een opleiding op maat? Bel of mail ons voor meer info!

KALENDER 2018