Ontdek Unified Communications
Goed nieuws, Sofatech biedt nu de Unified Communications dienst aan al zijn klanten aan! UCaas (Unified Communication as a Service) is een oplossing die bedrijfstelefonie, virtuele vergaderingen, instant messaging (zakelijke chat) en contact center combineert in een enkel cloud-gebaseerd platform.
Tevreden klanten
Blijf snel een eenvoudig in contact met klanten. Bel of chat op elk apparaat. Los problemen op en versterk loyaliteit.
Eén hub
Eén beheerders-portaal voor statistieken en kostencontrole. Een app voor gebruikers om samen te werken en te beheren
Digitale transformatie
Een gestroomlijnd en geoptimaliseerd platform voor meer productiviteit en tevreden klanten.
Geautomatiseerde
Communicatie
Met slechts enkele klikken kunnen beheerders gebruikers, telefonie, gespreksstromen, statistieken enz. beheren in één gebruiksvriendelijke interface.
Naast de IP-telefoon kunnen gebruikers de apps (Web, Windows, Mac, Android, iOS) downloaden op al hun apparaten (PC, Smartphone of tablet) om intuïtief samen te werken en hun communicatie te beheren. Werken op afstand thuis of onderweg wordt voortaan kinderspel. Gesprekken kunnen worden opgenomen, in wachten worden gezet en worden doorverbonden. Een PBX kan in enkele minuten worden opgezet met gespreksroutering, IVR, gebruikers, voicemail en messaging. Chats en documenten kunnen worden verzonden vanaf één enkel platform.
Via alle kanalen (spraak, video, chat, etc.). Op al je apparaten. Waar je ook bent.
Integraties
Onze service is eenvoudig te integreren met jullie favoriete bedrijfstoepassingen zoals Microsoft Teams, CRM systemen en Power BI. Onze integraties geven toegang tot onze service vanuit jullie applicaties. Bespaar tijd zonder heen en weer te schakelen tussen applicaties.