Remote Support

Helpdesk

Snel en efficiënt oplossen van 'service requests' & 'incidenten' om zo downtime te minimaliseren. Ook beschikbaar zijn om te antwoorden op vragen van IT-verantwoordelijken (of gebruikers).

De Support Engineer kan zowel telefonisch als Remote assistentie bieden en indien nodig ook on-site.

Geplande support

Naast de reactieve supportdiensten voorzien wij ook in een formule van proactieve en optimaliserende support, onder de vorm van regelmatige geplande on-site diensten met een todo-lijst.

Proactief

Voor een forfaitair maandbedrag per werkplek waakt Sofatech proactief over de gezondheid van uw volledige IT-infrastructuur. De medewerkers van Sofatech monitoren uw ICT-systemen heel uitgebreid: schijfruimte, bandbreedte, verbinding, uptime, back-up, status van alle servers/pc's, servertemperatuur, garantie op de toestellen, patching, licentiebeheer, etc.

De medewerkers van Sofatech anticiperen op eventuele problemen door alles proactief te rapporteren en beter nog, afhankelijk van een eventueel gekozen Maintain & Update formule, daar waar mogelijk meteen actie te ondernemen.

Opleidingen

 

Wij bieden tal van opleidingen op maat aan. Bel of mail ons voor meer info!